Alla inlägg den 16 december 2009

Av Stefan Manning - 16 december 2009 22:47

Ikväll har jag varit på Sportlife vid domkyrkan och kört ett spinningpass med Christer Hedberg. Det var hans sista pass på ett tag, för han tänker lägga av den rackaren och ägna sig åt träning.

Passet är ett av mina favoriter. En klättring uppför det berömda alpe d'Huez med film på storbild. Jag måste erkänna att jag känner mig aningens seg efter det passet. Oträningen märks, med andra ord. Jobbigt, men skönt var det.

Av Stefan Manning - 16 december 2009 06:28

Nu är det mörkt. Det känns som ett polarmörker som lagt sig över stan. Ungefär som att vara i riddar Catos land. Fast nu är det bara 4 dagar kvar till vintersolståndet.

Trots detta detta dystra yttre, vaknade jag upp med ett leende idag, efter gårdagens träningspass. leendet var lite extra brett i och med vetskapen att jag också hade fått iväg min komplettering. Leendet växer ytterligare ett snäpp, när jag tänker på att jag skall köra spinning ikväll. Det blir ett pass upppför alpe d'Huez på storbild. Wooow!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards