Alla inlägg den 23 december 2009

Av Stefan Manning - 23 december 2009 23:53

Midnatt råder tyst det är i huset, tyyyst i huset. Tip, tap, tip, tap.....

Nja den tiden är väl förbi. Inte många som sover vid denna tidpunkt. Det stökas in i det sista, TV står på och det allmänna mediabruset fyller hemmen även denna kväll. Men det är dan före dan...

Jag har haft mina grabbar här på den traditionsenliga julmiddagen och vi har bytt julklappar med varandra. I och med detta är alla måsten borta för julen. Vilket praktiskt arrangemang. Nu kan man göra vad man vill. Hurra!!!

Nu skall det sovas, efter en av årets djävligaste arbetsdagar och arbetsveckor. Imorgon är det jul och det skall bli en fridfull sådan. Det är tomtelöpningen som blir höjdpunkten. Troligtvis blir det till Humlebadet och tillbaka. Åhhh! Vad jag skall njuta. Natti, natti och sov gott...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards