Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Stefan Manning - 12 oktober 2009 18:24

I dag fick kunde jag se att Midnattsloppet i Göteborg kommer att arrangeras den 21 augusti 2010. Kul! Då har vi ett datum på det eventet! Men samtidigt insåg jag att just denna dag arrangeras även det utmärkta loppet Prinsens Minne i Halmstad. En synnerligen trevlig halvmara och vacker dessutom. Vad gör man då när man står i valet och kvalet? Jo! Man springer ju naturligtvis båda loppen. En halvmara på dagen. Vi var hemma vid 16 tiden i år och sedan kör man en stilla 10:a på natten. En tvättäkta dubbelstöt! Hur kul som helst. Jag ser redan fram emot detta. Vad jag kan minnas har jag inte gjort någon dubbelstöt sedan 2005, så det är fanimej på tiden.

Genast efter dessa härliga fakta åkte humöret idag upp på topp.

Av Stefan Manning - 12 oktober 2009 06:49

Ny vecka, nya insatser. Då är det väl bara att köra. Ny vecka innebär att vi närmar oss Rosa Bandet spinningenen ytterligare och att avvecklingen av hålan Gråbo är mindre än två veckor bort.

Man kanske skulle börja gå på spinningpass nu? Men, det har ju varit exceptionellt mycket nu. Det verkar som om tid är en större bristvara än pengar. Kan det vara möjligt?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards