Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Stefan Manning - 16 oktober 2009 07:20

Fredag igen. Jag får försöka ta igen lite aktiviteter från igår. Helgen kommer det att vara mycket att göra. Frågan är om jag hinner med träning. Ikväll eller imorgon skall jag har tömt Gråbo. Jag skall hinna föreläsningar. Köpa ny dator och skrivare. Och det största jobbet är att installera upp och portera det jag hade på den gamla PC:n. Det lär ju ta tid. Sedan skall all bråte som jag tagit hem från Gråbo tas om hand. Jag skall nog börja med PC köp. Och sedan åka viadre till Gråbo.

Av Stefan Manning - 16 oktober 2009 07:13

Fick ett brev igår från dom som har hand om min hyr-pc. Det är dags att bestämma sig för att behålla eller köpa ut. Jag hade tagit ett paket på en bärbar HP Pavillion DV9000, en HP colorjet skrivae C6180, en dockningsstation och en ryggsäck. Enligt detta intelligensbefriade företag så har dom fått för sig att marknadsvärdet på dessa tre år gamla prylar är 4830 spänn! Köpa ut? No way! Jag får ju en ny PC för det priset! Näe! Dom får behålla skiten. Hade det varit nere på 2000 - 2500 tusen, hade det faktiskt varit värt att fundera på laget. Nu får dom ju bara tillbaka massa PC. Vad fan skall dom göra av dom? Ingen vill ju köpa det där....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards