Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Stefan Manning - 26 oktober 2009 17:29

Höstens höjdpunkt blev allt Rosa Bandetspinningen. För tredje året i rad arrangeras detta event som fyller två funktioner. Först att samla ihop pengar till Cancerfondens Rosa Bandet och ge ett stöd för forskningen om bröstcancer. Det andra syftet är att skapa en trivsam och rolig upplevelse runt detta. Och det mina vänner, har våra arrangörer lyckats med. De har milt uttryckt överträffat sig själva denna gång. Arrangemanget växer och det lär väl växa också. Så innan jag börjar min berättelse om detta dygn, så vill jag bara säga ett bautastort tack till arrangörerna. Maria Götesdotter, Inger Waldersness, Christer och Carina Hedberg, Ola Hilmersson, Emil Fors och Peter Olausson. Vilket team! Ni har gjort ett superjobb! Och tacka till alla andra som var på plats och hjälpte till.

Nu skall jag bara försöka hinna knåpa ihop en liten berättelse om mina upplevelser, men jag har så mycket som ligger i pipeline just nu. Hav tålamod.


Av Stefan Manning - 26 oktober 2009 13:14

Tyvärr har min blogg blivit förorenad med reklam. Det är inget jag kan göra något åt, så tillvida att jag kan köpa mig fri från det, men det har jag inte lust med. Jag har försökt placera skiten, där det stör minst och hoppas att Ni har lite överseende med detta.

Det verkar som om det bara är SVT som är reklamfritt nu för tiden. Nu är det reklam överallt och oaserna där man kan få vara ifred för detta totalt onödiga brus blir allt färre och färre.

Av Stefan Manning - 26 oktober 2009 13:09

Innan jag hunnit hämta mig från Rosa Bandets spinning har jag idag på morgonen varit ute hos min mäklare och lämnat över min gamla bostadsrätt. Hela affären kördes igenom. Jag har lämnat över nycklar och dokument. Nu är jag helt fri från Gråbo! Fast deklarationen återstår ju, men den räknar jag inte. Men det känns bara så himla skönta att vara av med allt. Nu kan man rikta strålkastaren framåt igen. Det känns mycket skönt, med betoning på mycket.

Jag lämnar mitt gamla liv bakom mig och kan gå framåt med full kraft. I kväll skall jag och Carina fira.

Och lugn vad det lider så skall jag berätta mer om det magiskt sagolika spinningdygn jag hade förmånen att få vara med i.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards