Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Stefan Manning - 29 oktober 2009 10:32

Hmmmm....   får nog ligga lite lågt med träning ett tag till. Det gör lite ont i tossingen. Fan vad det var märkvärdugt att kunna få till ett hederligt träningspass.

Av Stefan Manning - 29 oktober 2009 07:23

Glöm inte att kolla in Rosa Bandet galan på TV3 ikväll. Har Ni inte TV3 kan Ni se den på webben. Jag kan konstatera att vår spinninghelg är just nu landets näst största insamling. Det är bara den officiella Rosa Bandet insamlingen som är större. Radio Rix FM är totalt avhängda. D'e Ni!

Nästa år skall vi dra in ännu mer.

Av Stefan Manning - 29 oktober 2009 07:13

Fick ett mail från kursledningen på Distanshögskolan i Skövde. De hade nu rättat min inlämningsuppgift - Webbplatsanalys. Vi skulle analysera en webbplats ur användbarhetsperspektiv och fick tre att välja på. Jag valde ving.se och sågade den webbplatsen totalt och som tack för besväret, fick jag Väl Godkänd på den uppgiften. Något jag defenitivt inte hade väntat mig. Men jag bugar och tackar och njuter lite extra idag. Skall tilläggas också att Carina fixade uppgiften. We're still going strong, both of us....  :-)

Av Stefan Manning - 29 oktober 2009 06:50

Jag går just nu en fight mot min dator. Av någong anledning får jag inte min Garmin 310 att funka i den nya burken. Nå't skumt är det. Troligtvis ett handhavandefel. Min erfarenhet från min teknikertid var att 9 fel av 10 är handhavandefel. Jag kan inte skylla på Vistan denna gång. Så just nu är ställningen Datorn 1 och Stefan 0. Men man behöver inte vinna alla slag för att vinna kriget och jag tänker inte låta mig hunsas.

Efter jobbet idag skall jag inleda slutstriden...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards