Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av Stefan Manning - 9 oktober 2009 20:25

Nu är jag hemma igen, efter en lång dag. Jag var tvungen att slappa lite framför TV:n innan jag parkerade mig vid datorn. Imorgon tömmer vi Gråbo (förhoppningsvis). Nu skall jag köra en föreläsning.

Av Stefan Manning - 9 oktober 2009 07:27

Fredag idag. TGIF och allt det där. men känslan är trots dessa floskler väldigt poisitiv. Skall efter jobbet ta en sväng via det gamla boendet och lasta in det sista som skall slängas. Det kommer jag att köra via tippen imorgon innan jag åker ut för att lasta in det som skall med till Partille.

När man kommer in ser det ut som ett bombnedslag, men det ser egentligen mera ut än vad det i verkligheten är. Nu skall jag bara ta mig igenom en arbetsdag. Halv fyra ljuder fabriksvisslan för min del. Och då förträngs jobbet fram till måndag morgon.

Ha en bra fredag kära läsare!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards