Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Stefan Manning - 23 oktober 2009 21:27

För en gång skull skall jag häva mig i bingen tidigt. Nu har jag slappat framför TV:n. Tagit en sväng in på diverse hemsidor och kollat läget. Jag så på Rosa Bandets hemsida ett kort från spinningsalen. Det såg riktigt läckert ut där. Stor sal med 60 cyklar. Det är tilltaget så att det alltid kommer att finnas lediga platser på samtliga pass i fall Ni får för Er att hoppa in i glädjefnattet i sista minuten. Kom igen, kom ner till Sportlife exclusive och delta. En timma eller mer. Det kommer att bli sjukt roligt samtidigt som vi bekämpar ondskan.

Av Stefan Manning - 23 oktober 2009 19:05

Jiipiii! Imorgon vid denna tid är Rosabandet spinningen i full gång. Jag hoppas att jag kan ta mig igenom alla 25 timmarna igen utan att något händer. Det här skall bli så himla kul så det är inte sant. Äntligen - höstens stora höjdpunkt och begivenhet.

Jag har packat min väska med nödvändiga pryttlar. Utgångspunkten är att jag skall kunna klara mig själv utan att få assistans. Men jag vet att jag kommer att få det trots allt. Men man skall ändå kalkylera med det. Nu skall det slappas lite framför TV:n och sedan ner i bingen.

Av Stefan Manning - 23 oktober 2009 11:35

Jaha! I ett anfall av total förvirring har jag anmält mig till ett överreklamerat lopp på Sveriges baksida den 5 juni nästa år. Vad gör man inte för att bli trött. Det är ju dessutom en bra mental träning att åka ditöver.

Jag kan redan nu säga att jag INTE kommer att följa träningsprogram eller annat. Det har jag aldrig lyckats med och kommer nog inte att göra. Jag är helt enkelt inte den typen.

Men om jag inte räknar totalt fel kommer jag i bästa fall att från och med nu har 6 maror i kroppen innan jag står på startlinjen den 5 jun. Så det finns ju ingen större anledning att hetsa upp sig.

Men nu är det snart spinning-dax! Imorgon smäller det!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards