Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Stefan Manning - 30 oktober 2009 16:45

Efter en jobbig men faktiskt ganska kul arbetsdag är det fredag. Vad gör man då. Jo man korkar upp en öl och sätter sig och lyssnar på föreläsningar. Och å skall det bli hela helgen (bortsett från en liten fest på lördag)

Av Stefan Manning - 30 oktober 2009 07:01

Ni som undrar om jag inte tränar. Undra på bara. Det blir lite lite av den varan nu. Just nu är det en stortånagel som har lossnat. Jag ligger ju inte precis och vrider mig i smärtor, men jag vill ändå hålla mig lite stilla, tills dess det lugnta ner sig i tåtrakten. Jag har faktiskt hela livet på mig att träna, så låt detta läka ut.

Jag tänkte gjort lite armhävningar och sådant, men var fan skall jag få plats hemma med det? Kartonger och kassar överallt.

Av Stefan Manning - 30 oktober 2009 06:53

Kollade på Rosa Bandet galan igår. Det var kul att 24 timmarsspinningen vi deltog i hamnade på första plats av de olika Rosa arrangemangen. Det är bra för det eventet att få upppmärksamhet. Jag tror att det kommer att bli större nästa år. Ni som ingår i arrangörsstaben är ju helt fantastiska. Ni är bäst!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards