Alla inlägg den 19 november 2010

Av Stefan Manning - 19 november 2010 23:00

Vid hade Reima på besök ikväll. Han passde på att titta till oss medan hans döttrar var på rock-konsert inne i Göteborg.  Lite fika och mackor och allmänt tjôt, gjorde att det blev en trevlig och avslappnad kväll efter en hård arbetsvecka.

Han visade oss också detta med Spotify som jag aldrig fått ordning på innan. Efter att Reima hade gått så satt jag och Carina och letade låtar på Spotify.

Av Stefan Manning - 19 november 2010 15:20

Allvarligt talat. Nu har jag tillbringat en hel arbetsdag med att ringa den handläggare på Försäkringskassan som bad mig ringa idag. Och hon har fan inte svarat! Varför ber dom en ringa upp när de inte svarar?

Av Stefan Manning - 19 november 2010 10:30

Hade ett samtal i min voicemail igår från försäkringskassan som ville ha lite mer upplysningar. Jag blev ombedd att ringa en handläggare som denna dag. Hon skulle var där på 09:00. Jag har ringt hela tiden för att få det överstökat, men får bar ett meddelande att hon inte är anträffbar, var god försök senare. Nu börjar jag tröttna. Jag har ett jobb att sköta. Det hade väl varit bättre om hon mailat.

Men när man ombeds ringa upp en person som gjort sig oanträffbar, då blir jag irriterad. Har inte tid med sådant trams...

Av Stefan Manning - 19 november 2010 07:13

Fick nys om att min vän Petri hellberg hade hamnat i Lerums tidning, som uppmärksammat hans satsning på ultratriathlon. Han är ju dessutom med i klubb UltraTriathlon där även jag och Kari är medlemmar i. Läs artikeln här.

http://www.lerumstidning.com/nyhet_visa.asp?id=13341&sidnamn=SPORT

Av Stefan Manning - 19 november 2010 06:22

Både jag och Carina var hemma sent igår. Vi hade båda långa arbetsdagar. Väl hemma låg vi i varsin soffa och slappade med en öl och löste världsproblem och pratade om viktiga saker.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards