Alla inlägg den 8 november 2010

Av Stefan Manning - 8 november 2010 16:12

Så där jag nu är jag anmäld till Grancanaria marathon i Las Palmas den 23 januari. Det skall bli himla kul att få springa den. Jag har en och en halv veckas uppladdning på plats i San Augustin.

Startavgiften var "hutlösa" 30 euro (ca 280 spänn) och då ingår ändå t-shirt. Så då får man i alla fall springa en mara i januari. Yipiiii!

Av Stefan Manning - 8 november 2010 13:45

Jag sitter här och grunnar vad jag gör för fel. Jag försöker få världens enklaste PHP-kod, typ Hello world att synas i webläsaren och det funkar inte. Ett sådant här löjligt fel så man blir troligtvis vansinnig när man hittar det. Jag har bäddat in det i HTML och taggat med frågetecken.

Jag letar vidare

Av Stefan Manning - 8 november 2010 09:40

Uj, uj! Den satt långt inne. Men jag har äntligen lyckats att skicka in inlämningsuppgift 1 i min kurs om databasgränssnitt mot webplatser. Ingen märkvärdig uppgift i sig. Bara lite SQL, men jag kan bara inte fatta varför jag har draggat med den. Fast nu är det historia. Dags att kasta sig över uppgift nummer 2 (av fem). Denna gång handlar det om PHP-programmering. Sedan har jag också en inlämning i C#-programmering.

Det är mycket nu, kan jag säga.

Av Stefan Manning - 8 november 2010 08:26

I morsen var det kallt på riktigt. 5 minusgrader. Det innerbär att det är dags att plocka fram vintertightsen och lite andra utensilier för löpning i kall väderlek. Hoppas bara vi blir befriade från all snö som vi hade senaste vintern och får snö- och isfria gångbanor att springa på.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards