Alla inlägg den 3 november 2010

Av Stefan Manning - 3 november 2010 15:08

...magiska under. När jag satt och skrev som bäst, såg jag en kraftig blixt utanför fönstret följt av en rejälj åskknall. Det regnade satan och hade föregåtts av kraftigt hagel. Det är verkligen upp och ner med vädret nu för tiden.

SQL

Av Stefan Manning - 3 november 2010 13:17

Just nu sitter jag och knådar ihop en inlämningsuppgift om SQL och databasdesign. Lite ordbajseri igen. Men denna uppgift är i alla fall roligare än sömnpillret med användarcentrerad utveckling. Här är det lite mer hands-on, inte bara ordsvammel. Vi skall leverera lite SQL också, även om det är av det enklare slaget.

Av Stefan Manning - 3 november 2010 13:13

Folk skriver till mig och säger att jag skall besöka deras webbplatser och bloggar och kommentera där och då kommenterar dom mina inlägg. Men vad är det som är så förbenat viktigt att kommentera till varje pris? Om jag läser ett inlägg, varför skall den alltid kommenteras? Är antalet kommentarer avgörande för om det är kul att blogga? Enlighten me, please...

Av Stefan Manning - 3 november 2010 10:30

CArina börjar senare idag, så Hon drog ut på en morgonjogg. Det ser ju så avkopplande ut. Med böjt och värkande huvud gick jag in på toa och fortsatte pissa blod. Men det kommer en dag då jag skall ge mig ut på rundorna igen. Då är det pay-back-time.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards