Alla inlägg den 27 november 2010

Av Stefan Manning - 27 november 2010 15:48

Fy fan! Vilken djävla skitdag! Jag känner mig fullständigt urballad och har inte lust med någonting. Jag har inte ens lust att dricka en öl. Blääääää....

Av Stefan Manning - 27 november 2010 13:43

Om en liten stund så skall jag möta upp de tappra löparna som springer från Alingsås till Göteborg - 50 km. Jag har lovat att stå vid sidan och servera varmt kaffe och varm choklad. Jag tycker att dom kan behöva det när dom sprungit 4 mil i nästan 10 minusgrader och har ytterligare en mil.

Jag skulle ha varit med, men jag är inte riktgt fit för detta just nu, så då får jag dra mitt strå till stacken ändå.

Av Stefan Manning - 27 november 2010 10:50

Vaknade av att telefonendjäveln ringde idag. Det var Robert som vill höra hur läget var och snacka lite skit i allmänhet. När telningarna ringer så får man ju faktiskt lyssan på dom. Jag passade telefonen av andra orsaker och hade inte räkna med att den skulle ringa förrän vid 10-tiden.

Så där gick den sovmorgonen och även dagen åt helvete. Men jag hade i alla fall en trevlig pratstund. Imorgon sätter jag telefonen på tyst läge...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards