Alla inlägg den 24 november 2010

Av Stefan Manning - 24 november 2010 18:37

Ikväll skall jag hämta Mikael och hans Linnea på Landvetter. Det glinet har varit nere i Jordanien och myst, snorklat i stora fisktstim i varmt, klart och fint vatten. De har badat i döda havet och varit utsatta för värme. Säkert alldeles underbart.

Vadå avundsjuk?

Av Stefan Manning - 24 november 2010 12:57

Idag var det åter dags för en lunchlöpning. det blev samma bana som igår. Att springa med ice-bugs idag visade sig vara ett mycket intelligent val. Visserligen gick det trögare än igår. Men det var ändå mer avslappnad löpning än igår. Nu behövde man inte hela tiden hålla koll på vart man satte ner föttterna.

Distansen blev 7 km och det gick på 46 minuter. Inget snabbbpass med andra ord. Men jag fick springa och jag vann över igångsättningsmotsåndet.

Av Stefan Manning - 24 november 2010 06:16

Så var det dags för en ny dag i hamsterhjulet. Det har snöat lite till i natt. Nu verkar det som om kung Bores besök är av det mer permanenta slaget och nu är det väl dags att rätta sig därefter. Och jag får kväsa min ilska över detta genom att knyta näven i fickan.

Om jag hinner idag skall det bli en lunchlöpning till och för säkerhets skull så packade jag även ner icebugs i väskan.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards