Alla inlägg den 1 november 2010

Av Stefan Manning - 1 november 2010 16:49

Jag har passat på att utnyttja Jogg.se:s utförsäljning av sina prylar i joggshopen. eftersom min Litepac hade gått sönder, så passade jag på att köpa deras Natahna löparrygga. Den rymmer ett ombyte och har en tvådelad vätskeblåsa på totalt 3 liter. Detta gör att jag kan ge mig ut på långtur med två olika typer av dricka. Allra troligast blir det väl vatten och sportdryck. Från blåsan går två separat slangar fram till ett omställbart munstycke där jag genom att vrida på det kan välje den ena eller den andra vätskan. Eller rent av sippa i mig en mix av båda.

Jag har tidigare sprungit med den mindre varianten av Nathans vattenrygga och den är jag grymt nöjd med. Nu har jag ett kmplement som gör att jag kan ge mig ut på längre sejourer.

Jag väntar tålmodigt på att få inviga den.

Av Stefan Manning - 1 november 2010 11:49

Jag har pratat med Hedins bil idag om att få ut nya däck på försäkringen som ersättning för våra stulna. Det här kommer att bli en följetong. Den ena parten väntar på besked, den andra parten säger att det är bara att åka dita och hämta ut nya. Vad säger jag? Jo, I don't care! Lös problemet!

Av Stefan Manning - 1 november 2010 09:19

Nu är vi inne i första vintertidsveckan. Jag kände mig ganska slö och trött igår och det tog ju ett tag innan jag fattade. Det måste höra sammaz med att vi gått över till vintertid, så det var ju egentligen inte så konstigt.

Jag pinkar fortfarande blod och jag tvingas konstatera att det har tilltagit lite. Men jag oroar mig inte särskilt mycket för det, läkarna har sagt att det skall öka, så det går väl enligt plan så att säga. Trots det skall jag dricka lite mindre vatten nu.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards