Alla inlägg den 25 november 2010

Av Stefan Manning - 25 november 2010 13:09

Jepp så långt har Greger cyklat borta i Mexico. Till detta skall läggas 76 km simning. Nu återstår 844 km löpning. Totalt har han hållt på i 261timmar 04 minuter och 31 sekunder. Huga. Jag misstänker att han nog tar en paus nu.

Min idol - 73 åringen har avverkat 2290 km på cyklingen....

Av Stefan Manning - 25 november 2010 12:20

Undrar hur det är tänkt med värmeregleringen på det här jobbet? Det borde väl spruta ut ljummen eller varm luft ur ventilationen och inte kall? Jag fryser in i märgen nu...

Av Stefan Manning - 25 november 2010 07:52

Nu är det slutspurt för Greger på cyklingen. Nu har han bara 130 km kvar innan löpningen tar vid. I skrivande stund ligger han två, men det verkar som om det håller i siig att Greger blir först med attt avsluta cyklingen, eftersom tysken har gått i vila. Imponerande!

Av Stefan Manning - 25 november 2010 07:48

Igår hämtade jag Mikael och Linnea på Landvetter och körde hem dom. Deras plan var två timmar föresenat. Hade jag vetat det så hade jag kunnat planera att fiska upp Carina i Alingsås också där Hon var ute med jobbet och spelade bowling.

Som tack för skjutsen hade Mikael köpt med sig en liten pava Whiskey. Tänkte provsmaka den ikväll, för det blev inte tid till det igår eftersom jag inte var hemma förrän vid midnatt och i säng tjugo i ett.

Av Stefan Manning - 25 november 2010 07:46

Idag åkte jag buss till jobbet eftersom jag skall springa efter jobbet till gruppträffen på I-trim. Sedan skulle vi tydligen köra ett par varv på deras bana där också. Carina är bussig nog att transportera ett ombyte med kläder till I-trim. Det är synd att det alltid blir en massa logistik när man skall träna.

Fan vad jag hatar att gå upp på morgonen.

Men vad gör man inte i träningens namn? Nu skall jag bara ta mig igenom dagen också.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards