Alla inlägg den 9 november 2010

PHP

Av Stefan Manning - 9 november 2010 22:08

Sitter här och knackar php-kod som en galning. Ganska kul, men tidskräbande. Samtidigt som jag gör detta börjar dimman skingras och aha-upplevelser komma fram som skall implementeras på min hemsida vad det lider.

Av Stefan Manning - 9 november 2010 13:01

Blir mer och mer sugen på dom där ultraintervallerna på lördag. Ett par stycken kunde man kanske dra...    till att börja med. Jag har spring i benen.

Av Stefan Manning - 9 november 2010 10:00

Lite hopp tänds. Igår var jag ute och powerwalkade. Vid ett par tillfällen lade jag in några kort löpningar i ett lungt tempo på ca 100-200 m. Och med facit i hand så verkar det har gått bra. Pinkar fortfarande lite blod, bara lite och inte mer än innna detta pass. Så uppenbart verkar lite löpning inte inverka längre.

Kanske man kunde köra några utav ultraintervallerna på lördag...  kanske alltså...

Och för övrigt anser jag att all snö skall utrotas...

Av Stefan Manning - 9 november 2010 07:39

Vaknade flera gånger i natt av att det blåste rejält på utsidan, mer än vanligt. När jag klev upp idag och såg snön på marken, blev jag på djävligt dåligt humör. Det finns inget jag hatar så innerligt som snö. Och jag blir alltid lika förbannad varje gång den första snön kommer. Fy fan vad värdelöst!

Men jag åtminstone på vinterdäcken i tid. Det enda jag kan hoppas på nu är all denna vita skit töar bort, snabbt som satan!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards