Alla inlägg den 12 november 2010

Av Stefan Manning - 12 november 2010 21:41

Nu har jag förberett allt inför morgonens första intervall. Den startar 06:00. Jag räknar med att gå upp ca 05:30 - 05:45. Det är ju trots allt senare än vad jag brukar gå vid en normal arbetsdag. MP3-spelaren är laddad också.Vädret ser inte ut att bli det bästa. En hel del regn och mycket blåst, men det får man ta. Vad gör man inte för "konsten"...

Återkommer med rapport.

Av Stefan Manning - 12 november 2010 10:20

Gårdagens löpning gav mig det efterlängtade beskedet att allt verkar vara OK efter operationen. Det gör att jag behöver inte vara hemma hela sjukskrivningsperioden ut (slutet av nästa vecka), utan jag hoppar in på jobbet igen på måndag.

Det går väl an att vara hemma om man kan träna. Så har inte varit fallet med undantag för igår då. För att gå hemma och sega utan att träna eller göra något är ingen hit. Lite gränser får det allt finnas.

Av Stefan Manning - 12 november 2010 09:31

Idag är det inte PHP eller SQL som står på pluggdagordningen. I dag är det C# /C-sharp) som gäller. Jag har en inlämning som skall vara klar den 20/11 och jag tänkte ligga på framkant så att jag hinner alla andra utan nämvärd stress.

I PHP/SQL-kursen är dom synnerligen praktiska. Där har man lagt ut alla 5 inlämningsuppgifterna på ett bräde och satt deadline för hela klabbet den 9 januari.

I C#-kursen har man inte kommit lika långt i sin utveckling. Så idag koncetreras det hela på denna kurs.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards