Alla inlägg den 16 november 2010

Av Stefan Manning - 16 november 2010 21:04

Vilka underbara människor att följa borta i Monterrey - Mexico. De kör en 20 dubbel ironman. Äldste deltagaren är en engelsman på 73 år. Det är helt fantastiskt att få följa dessa. Jag blir mer och mer sugen på detta äventyr och inser att jag måste nog ha rejält med pengar på kistbotten för att kunna ge sig på sådant här (förutom all träning).

Men, vad är väl en bal på slottet?

Av Stefan Manning - 16 november 2010 09:33

Jag var ute för att hämta en kopp kaffe i fikarummet. medan maskinen knådade fram kaffet kunde jag titta ut över Rivöfjorden där vattnet speglade sig i ett strålande solsken. Där tuffade Stena Line färjan förbi. Då kände jag en stark längtan att åka tillbaka till Skallerup igen och få en sådan där underbar strandlöpning i det fina solskenet. Mumma för själen.

Av Stefan Manning - 16 november 2010 06:11

Ni som vill läsa mer om Duoble deca kan kolla här: http://www.multisport.com.mx/

Online resultat finns här: http://www.multisport.com.mx/eventos/rdec10.htm

Den sistnämnda länken är det väl si och så med vad gäller uppdateringar. Men de brukar komma igång med det. Det finns resultat i de andra tävlingarna. Hemsidan är ganska amatörmässig också.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards