Alla inlägg den 20 november 2010

Av Stefan Manning - 20 november 2010 23:33

Nu sitter jag är i valet och kvalet om jag skall köra Bisletts 24 timmars. Jag vill av hela mitt hjärta springa, för det handlar ju ändå om avkoppling och livskvalité. Men jag vill gärna avvakta ett par dagar och se att min lilla värk i ljumsken bara är en mindre värk.

Men fy fan vad det drar i mig. 24 timmars knarkande av endorfiner. Lycka...

Av Stefan Manning - 20 november 2010 16:16

Idag kommer vi att få mer finbesök. Denna gång en bekant till Carina. Jag tycker det är riktigt trevligt med att få träffa och umgås med bekanta, framför allt när det vankas äpplekaka och vaniljsås.

Av Stefan Manning - 20 november 2010 13:02

Nu har jag pyntat 49 spänn för att få Spotify. Det kan ju det vara värt. Jag tänkte operera in det i jobbdatorn också. Så att man kan ha lite installationsmusik. Ungefär som den där killen i Iron Eagle. När han drog på sitt band med rockmusik i flygplanet presetrade han på topp.

När jag bygger miljöer är det underbart att ha lite ZZ top, Hammerfall och annat i lurarna och nu utan reklam...

Av Stefan Manning - 20 november 2010 11:44

Och så var det detta med vinter. Nu vaknade jag upp efter en riktigt god natts sömn och tittar ut över ett vitt vintrigt landskap. Då säger ju åsiktsmonopolet att man skall tycka att detta är så mysigt och vackert. Fuck it isn't. Nu har den här djävla skite kommit igen och det enda den gör är att försvåra löpningen. Bort med det!

Nu gäller det fanimej att tänka positivt.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards