Alla inlägg den 18 november 2011

Av Stefan Manning - 18 november 2011 22:02

Slut för idag, tack för idag. Nu skall jag dra till sängs och nana kudden. Känner mig faktiskt lite loj. Kanske drömmer jag om kommande löparäventyr. Vem vet.

Av Stefan Manning - 18 november 2011 20:19

Lite kombinerad återhämtningsmiddag efter två hårda träningsdagar och samtidigt lite fredagsmys. Carina klev in genom dörren efter en väl genomförd arbetsvecka och i bagaget hade Hon med sig varmsrökt lax med god sås till. Mums fillibabba.

Så nu borde man väl vara upptankad för ett pass i morgon också?

Av Stefan Manning - 18 november 2011 13:22

Vad gör man på sin lediga tid? Jo, man springer. Idag var inte heller något undantag. Jag gav mig ut på en runda, som i och för sig var ganska seg. Men å andra sidan är det inte så konstigt. Dels ligger jag på energiunderskott, eftersom jag håller på med viktminskning (igen), dels vågar jag inet ta  med tanke på knät. Dagens 17,4 km lång pass har gått i lusiga 7:29 tempo, men då har jag inte heller haft knäproblem.

En annan aspekt är att det får inte går fortare än så uppe på Bislett.

Vädret var perfekt. 6 grader, nästan vindstilla och mulet. Det var bara att mala på. Det är sådana här dagar det är så himla skönt att slippa jobba. Att bara få vara hemma och träna.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards