Alla inlägg den 22 november 2011

Av Stefan Manning - 22 november 2011 21:05

En hård dag på jobbet idag. Det var mer kaos än vanligt. Tur i oturen var att jag hann ut på min planerade lunchrunda i tid. Hade jag skjutit upp den rundan drygt 20 minuter till, hade det varit kört. Så väl tillbaka var det att kasta sig in i striden- Lunchen åts vid skrivbordet. Men nu är dagen över. Hurra.

Av Stefan Manning - 22 november 2011 05:27

Efter gårdagens skitdag på jobbet, växer min dröm om Badwater sig allt starkare. det går inte en dag utan att jag tänker på detta. Tänker på det under alla mina löprundor. Jag har insett att det börjar bli dags att gå från drömmar till att börja realisera projektet. På ett sätt har jag redan startat upp det, men jag behöver ytterligare en dimension. Jag har redan gjort en grov planering av de tävlingar jag måste göra för att fylla baskraven till Badwater - minst 3 lopp på minst 100 miles de senaste 5 åren - när jag skall fylla i min "race application", vilket enligt plan skall ske 1 februari 2016. Den 1 mars 2016 vet jag om jag blir invited och får komma dit och springa. Loppet går i mitten av juli varje år.

Och för Er som inte vet vad jag över huvudtaget surrar om, så kan Ni läsa om detta lopp på min websida: http://www.manning.nu/stefan klicka på Badwater i menyn och sedan på fakta om loppet. Alternativt, klicka på denna direktlänk: http://83.227.243.196/stefan/seSinusBadwaterBeskrivning.htm

Jag skall sätta mig ner och skriva en lite sponsorplan eller lista. Framför allt skall jag sätta mig in i detta med sponsring lite mer.Tack för goda råd. Jag har gett mig fan på att jag skall dit och springa det loppet.

Tro nu inte för den delen att jag har glömt av mitt kommande bröllop i allt detta. Det har jag absolut inte. No way!  :-)

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards