Alla inlägg den 17 november 2011

Av Stefan Manning - 17 november 2011 17:17

Min lediga dag blev väldisponerad. Som som en stock fram till strax innna halv elva. Vaknade upp tog kaffe, lite fil och flingor. Satt och slappade vid datorn en timma. Sedan var det på med löparoutfit och ut på vägarna.

Det var så himla skönt att jag nästan började grina. När jag lite senare visualiserade mig själv springandes i mål i Badwater, hmmm.... då föll tårarna. Vilken endorfinkick.

Vädret var helt OK. 5 plusgrader och nästan ingen vind. Det var bara att springa. Jag hade på mig mitt elastiska knäband, eftersom jag fortfarande inte är helt fri från min PFSS-skada. Det går bra att springa, men det får inte gå för fort. Nix pix.

Men jag skiter i tempot, det viktigaste är att få springa.

Av Stefan Manning - 17 november 2011 10:47

Första ldighetsdagen. Vaknade för 10 min sedan. Underbart. Skall sätta mig ner och läsa tidning, ta en lätt frukost och dricka det goda kaffet Carina har gjort. Sedan skall det bli löpning och studier i nämnd ordning.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards