Alla inlägg den 11 november 2011

Av Stefan Manning - 11 november 2011 23:45

Fem minuter tills det är tillåtet att starta första intervallen. Det finns ett tidsfönster på +- 10 minuter vid varje start. Då skall vi se hur detta avlöper. Jag kommer att gå ut helt förutsättningslöst. Håller knät, så håller det. Wish me luck!

Av Stefan Manning - 11 november 2011 20:12

Nu är det knappt 4 timmar kvar till starten på ultraintervallerna. Aldrig har deltagandet i denna livsnjutarövning varit så oviss, som det är denna gång. Denna djävla knäåkomma - PFSS - Patellofemoralt Smärtsyndrom, förr benämnt chondromalacia patela. Även skador och sjukdomar måste modernisera sig.

Jag skall ställa mig ute på vägen och starta. Så mycket kan jag säga just nu. Sedan får jag ta det därifrån. Skulle det skita sig så kommer jag inte att deppa, den fasen har jag redan gått igenom. Nix pix, då blir det ett par öl och ner i bingen, där jag kommer att tänka ut nya äventyr innan sandmenschen kommer och tippar sand i mina vackra (?) ögon.

Det skall bli intressant att se hur detta skall sluta.

Av Stefan Manning - 11 november 2011 08:42

Svårt att koncentrera sig på jobb idag. Mina tankar ligger hos ultraintervallerna och på hur jag skall kunna baxa mig igenom detta utan att bli en krympling.

Det måste ju finnas något sätt....

Av Stefan Manning - 11 november 2011 05:51

Idag är det det magiska datumet 11-11-11. Då skall folk gifta sig och jag vet inte vad. Vi får väl se ikväll vad som har hänt på detta tema. Det är ju som sagt inte alltid en sådan kombination inträffar. Nästa år är sista chansen och då är det väl militärerna som får hitta på något det datumet: 12-12-12....

Av Stefan Manning - 11 november 2011 05:35

Även denna morgon är allt lugnt i systemen. det är fredag och jag möter dagen med blandade känslor. Vid midnatt startar den första ultraintervallen och jag vet ärligt talat inte hur detta skall gå. Knät är som det är. Jag skall i alla fall stå på startlinjen och ge det ett försök. Om jag inte skulle starta ikväll så skulle jag gräma livet ur mig, jag måste helt enkelt ge det ett försök innan jag lägger ner det.

Jag har ett par trix jag tänkte testa.


Nu skall jag först ta mig igenom en arbetsdag....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards