Alla inlägg den 4 november 2011

Av Stefan Manning - 4 november 2011 17:43

Fin avslutning på arbetsveckan. En stilla Kåhögsrunda med Carina. Dock fick jag jobba som ett litet svin när jag vek av på en extraslinga inne i Kåhög, för att springa i fatt Henne längre fram. Hon hade dragit iväg en bit så jag fick inte fatt i Henne förrän vid Lexby hästgård. En kilometer längre bort än vad jag kalkylerat med. Jag sprang som en besatt för att komma ikapp Henne.

Det bådar gott. Vi hade ett riktigt gott väder med 10 plusgrader och svag vind. Och det är den 4:e november idag. Med dagens 7,4 kilometer har nu årsräkneverket stannat på 2701 km. Jag är nöjd.

Av Stefan Manning - 4 november 2011 12:24

Har suttit i telefonmöte mellan 10 och 12. precis då jag har min lunch, så det har blivit en ganska enkel lunch för min del. Men arbetsdagen varar inte så länge till och då skall jag hem och springa en liten kortis  :-)

Av Stefan Manning - 4 november 2011 06:45

Så har man varit och tunat mucklerna igen. Fast så mycket tuning är det inte. Mest bara för att bli lite starkare och för att slippa knäskador i framtiden (önskedröm). Men det finns inget så booooring som styrketräning och det djävligaste med styrketräningen är att den är så nödvändig.

Av Stefan Manning - 4 november 2011 05:47

God morgon, vänner. Återigen har det hunnit bli fredag. Återigen undrar jag var tiden tar vägen. Börjar låta lite klysschigt. men denna fråga dyker allt oftare upp inom mig.

Jag skall erkänna att jag känner mig lite seg idag. Det har varit lite si och så med sömnen denna vecka och det sätter ju sina spår. Hur som helst så skall jag ånga ner till Kraftkällarn och träna upp ben och bål. Jag behöver det för knät.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards