Alla inlägg den 28 november 2011

Av Stefan Manning - 28 november 2011 16:54

Under tiden som jag har pysslat här hemma idag, har jag redan börjat fundera på hur jag skall förbättra mig på 24 timmar. Det ultimata målet för mig är att komma 100 miles (160,9 km). detta missade jag i Bislett med 30 km. Men nu har jag kollat på bilder och videosnuttar där ifrån och tittat och funderat. Jag har nog redan nu bestämt mig för att åka dit även 2012. Då med en ännu bättre löpplanering, marplanering och några kilo mindre på kroppen.

Jag har mycket erfarenhet, men jag har så mycket mer att lära mig...

Av Stefan Manning - 28 november 2011 14:29

Riktigt skönt att vara ledig idag. har ägnat dagen åt lite av varje. Packa upp, tvätta och plocka undan efter helgens övning. Det är mycket intryck och tankar runt helgen, men jag hinner inte sitta ner och bearbeta dessa, det får jag göra senare. Jag måste fokusera på min tenta, som skall vara klar senast på söndag.

Av Stefan Manning - 28 november 2011 09:52

Förutseende nog så tog jag ledigt idag. Jag kan ösa ur min rikligt tilltagna kompbank. Jag skall passa på att packa upp, tvätta och allt det där. Jag skall även ta hand om kroppen lite. Jag har lyckats med att få ett par blår på höger fot, även om dom inte störde verksamheten.

Och sedan skall det pluggas. Jag har en tenta som skall göras.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards