Alla inlägg den 4 december 2011

Av Stefan Manning - 4 december 2011 18:33

Så kastar man bort en söndagkväll med att sitta och jobba. Det var förvisso ett tag sedan man fick lägga en helg på sådant. Men även om det är sällan, så spyr jag åt det. Men jag han i alla fall med att springa idag.

Av Stefan Manning - 4 december 2011 13:15

En söndagslöpning blev det också. Dock i ett väldigt mediokert tempo. Knät betämmer fortfarande tempot tyvärr och det är bara att finna sig i det. Dagens runda var dock regnfri, men det blåste rejält även idag, dock inte lika mycket som igår. Det blev i princip samma runda som igår, fast jag tog ett litet extravarv hemmavid. 14,3 km avverkades idag.

Av Stefan Manning - 4 december 2011 10:23

Efter en god natts sömn, tänkte jag nu ge mig ut på en liten löptur och rensa skallen efter allt råpluggande. Dessutom är jag ju barnsligt förtjust i att springa. Så nu är det dags för en date med Rammstein, Guns'N'Roses, Billy Idol, IronMaiden och alla andra kompisar som brukar göra mig sällskap...

Av Stefan Manning - 4 december 2011 00:37

Då har jag gjort båda mina tentor i kursen kost vid träning. Jag kände mig inte speciellt påläst inför dessa, då större delen av veckan gick åt helvete med det där förbannade hjärtflimret, så den insatsen blir nog ganska medioker. Jag får vara evigt glad om jag fixar ett G på den tentan, för jag vet inte om jag har ork för en omtenta i januari.

Dessutom har jag ett projektarbete kvar. Jag tyckte inte det var någon mening med att sitta och plugga för att göra tentan imorgon, det hade inte hjälpt så mycket. Deadline för tentan är kl 17 imorgon och kl 16 skall jag koppla upp mig mot jobbet för då skall det jobbas lite övertid.

Så det är bara att hoppas på det bästa.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards