Alla inlägg den 7 december 2011

Av Stefan Manning - 7 december 2011 21:13

Nu är allt förberett och klart för en morgonlöpning in till jobbet. Det kommer att vara minusgrader, men det är lika bra att vänja sig om man skall kunna starta i Sandsjöbacka trailmarathon. Så nu blir det lite skönhetssömn...   :-)

Av Stefan Manning - 7 december 2011 09:44

Här är ett inlägg från Mikael Södermalm, som han skrev på Facebook. Läs och begrunda!

"Jag säger bara, fånga dagen och lev i nuet! Livet är så skört och bräckligt och det är allt för många av oss som antingen ältar gammal dynga bakåt och har svårt att släppa taget eller så oroar vi oss för framtiden! Ha mer tillit, tro på dig själv och var tacksam för allt du har och att du är den unika och fina person som du är! Våga vidga din trygghetszon och vinn nya erfarenheter! Du kan aldrig misslyckas, du kan endast skaffa dig nya erfarenheter, lärdomar och lektioner! Missa inga livs lektioner! Allt som händer dig berikar dig! Lev, upplev och våga säga yeees lite oftare! Det kan vara skillnaden som GÖR skillnaden! Våga prova och agera mera!
Lycka till! "

Av Stefan Manning - 7 december 2011 05:32

Ibland är det fördelar att vara på jobbet riktigt tidigt, när tuppen fortfarande befinner sig i REM-sömn. Jag har två flyttar av system till produktion att göra. Nu sitter jag här ensam i landskapet och med Spotify som sällskap och hackar som en liten bli. Helt ostörd. Inte illa....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards