Alla inlägg den 19 december 2011

Av Stefan Manning - 19 december 2011 19:53

Ur askan oc in i elden. Nu har jag förberett mig för att hoppa upp tidigt imorgon och springa till jobbet. Allt framlagt och framplockat allt jag skall göra är att hoppa ner i kläderna imorgon. Och sedan bär det av.

Av Stefan Manning - 19 december 2011 19:46

Idag bestämde jag mig för en lunchjogg. Vi har den 19:e december och det var ett strålande väder ute. Sådant skall bara utnyttjas, inget snack om det. Jag drog ut på den vanliga Arendalsrundan och i lugn takt. Fanns ingen anledning till brådska. Men jag tyckte det var så härligt i det fina vädret att jag faktiskt förlängde passet från 7,2 km till hela 10,4 km. Det ångrade jag inte. Direkt efter passet var det att hoppa in i möteskoman.

En härlig dag blev det.

Av Stefan Manning - 19 december 2011 05:33

Så var jag igång med årets näst sista arbetsvecka. När jag åkte in var snön borta och det ser jag väldigt positivt på och blev därför på betydligt bättre humör än när jag vaknade igår. Nuu gäller det att bita ihop. Trots att det inte är mycket möte och aktiviteter, både på jobb och fritid, så kommer jag att ha mycket att stå i denna vecka. Jag måste få mitt projektarbete klart. Den har liksom gått i stå...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards