Alla inlägg den 24 december 2011

Av Stefan Manning - 24 december 2011 20:23

Nu har jag det riktigt gott. Efter ett höjdarlöppass idag, sitter jag framför TV:n och slappar med en öl. En riktigt lugn och skön juaftonskväll. Inget stress, inga måsten, bara härlig skön avkoppling.

Av Stefan Manning - 24 december 2011 16:36

Då är julen här. En del har väntat på den, andra inte. Jag ligger nog själv lite mitt emellan dessa grupper. Som traditionen numera påbjuder blev det tomtejogg.

Det började inte bra, för jag kunde inte hitta min tomteluva och man kan inte köra tomtejogg utan tomteluva. Lösningen blev att jag först sprang 1,3 km ner till Rusta, där jag kunde inköpa mig en tomteluva för 12,50. När jag sedan fått på mig luvan kunde jag köra på riktigt. Det blev min vanliga tur upp till Humlebadet. Där vände jag ner till Kåhög fortsatte ner mot Utby, men tog av vid Jetmacken och ner över Säveån, för att sedan springa tillbaka och till hemmets lugna vrå.

Jag möttes av ett fantastisk fint väder, med strålande solsken och praktriskt taget ingen vind. Uppe vid Humlebadet stannade jag till och tog lite kort. Jag fick verkligen inte känsla av att det var julafton, snarare att det var en dag i slutet av okrtober.

Dagens pass blev 21,1 km. Nu har jag 47,7 km kvar. 

Av Stefan Manning - 24 december 2011 10:06

Då var det julafton igen. Nej. Jag skall inte se på Kalle i år. Jag skall strax ut och springa, det är viktigare. Men jag önskar Er alla en riktigt GOD JUL. Och ät inte för mycket, det brukar straffa sig...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards